10 תשובות
כן
חלקית, אני מאמינה שקיבלנו זכות ענקית לחיות בעולם הזה ופשוט יש אנשים שהורסים אותו ולא חושבים מעבר..
העולם ממש טוב דורש טיפה שיפור אבל בסדר בשביל זה אני קיים
כן הוא חרא אחד גדול אבל מצד שני הוא כנראה הדבר היחיד שאי פעם יהיה לך מה שהופך אותו לטוב באיזשהו מובן.
לא, ואם אתה אומר את זה זה כניראה אומר משהו לגביך
לא. יש דברים יפים בעולם.
כן
Rip
אלא אם היית בעולם אחר ויש לך עולם אחר להשוות אליו אז אי אפשר להגיד שהעולם חרא, זה הדבר היחיד שיש