6 תשובות
היגיינה.
אנשים מפחדים שיהיה הסגר ואז הם יתקעו בבית בלי נייר טואלט
אני הייתי יותר דואגת ממחסור במזון מאשר בנייר^
אנונימית
בגלל שלא יהיה להם משהו בעת שהם עושים את צרכיהם
כולם קונים מלא גדי ששלוו ייגגממרר
למען האמת לנגב את התחת עם נייר לא כזה הגייני.
אנונימית
באותו הנושא: