5 תשובות
כן
לא יותר מידי יש בזה הרבה סוכר. וחומץ שיכול להרוס את האמאייל שעל השן
זה טוב לקיבה אז זה טוב חחח
בריא מאוד לשתות כל בוקר קצת מים עם לימון
תערבבי עם מים