12 תשובות
פורמולה הכי טובים נודר
שואל השאלה:
פורומולה הם הכי טובים ביקום
שואל השאלה:
אני אוהבת את בלאק סבאת וגם את הוולווט אנדרגראונד
הביטלס.
love מצוינים
הוולווט אנדרגראונד
הדלתות
ניל יאנג
the doots
בלאק סבאת
השנים הראשונות של פינק פלויד (עם סיד בארט)
ג'יימי הנדריקס
ועוד הרבה
בלאק סבאת
שואל השאלה:
יוואו הלוואי שהייתי יכולה לתת לך פרח :(
חחח,תודה
ברור התקופה האהובה עלי
כן!!אמהות ואבהות,הצלליות,הקינקס,המאנקיס,החיות,הנשרים,החיפושיות הדלתות ועוד הרבה