6 תשובות
אני גם נהנה
גם לי כיף
אוי אלוהים, חשבתי שאני היחיד
ממש לא מוזר פתאום אפשר להספיק ולעשות מלא דברים
לא
גם אני נהנת ממנו
גם אני נהנת ממנו
אני מאוד נהנת, אין לחץ ויש לי זמן לעצמי
באותו הנושא: