התחברות הרשמה

אוקיי טיפה אקוורד כי בחיים לא חשבתי על זה

סו הכרתי מישהו שגדול ממני ב8 שנים (בת 16) לא חשבתי על לצאת איתו אבל אחרי קצת יותר היכרות קצת קשה לי לא לחשוב על לצאת איתו;-;
29 במרץ 2020, 06:26
זוגיותהפרשי גילאיםיאוש    
2 תשובות
אם את כבר איתו תיפרדי אם לא פשוט רדי מזה עדיף לך
T
Tehila676
פשוט תכניסי לך לראש שזה הבדל גדול מדי ואין מה לגבר בגילו לחפש בילדה בגילך וההיפך...
ח
חולת מוזיקה!
באותו הנושא:
אוקיי מה הכי כדאי לי ואפשר טיפים
אוקיי תקשיבו חשבתי על משהו ממש מגניב (המשך בתיאור)
אוקיי בזמן האחרון חשבתי קצת ו..
אוקיי חשבתי על משהו, אתם מסכימים?
אוקיי, זה טיפה ארוך אבל אני צריכה שתעזרו לי ❤
אוקיי חשבתי על משהו גאוני(טוב לא באמת אבל סתם משעשע)- תגידו אם הבנתם
אוקיי אמ,, זה טיפה ארוך
חשבתי טיפה.. ואיך אתם חושבים?
אוקיי אז זה טיפה מביך אבל
אוקיי פאק עכשיו חשבתי על זה וגילית שאכלתי היום 3 סנדוויצ'ים
אוקיי טיפים לאיך להישאר ערה עד הבוקר?