9 תשובות
לא יודעת , בשביל להמציא את האור צריך חושך לא ?
כי ככה הכותב החליט שיותר מותח
שואל השאלה:
נודרת נדרים זה גם מה שאני חשבתי פשוט לא יודעת אם אפשר לכצוב את זה כתשובה
אנונימית
למה לא ? אם תסבירי את זה בצורה טובה אני מניחה שיקבלו את זה לא (?)
הוא לא באמת ברא חושך. חושך זה היעדר. אי אפשר לגרום שהיעדר יתקיים כי אז זו סתירה.
אורות מאפל, יש כמה פירושים. היה חושך פיזי יותר, בפני עצמו, כמו חושך מצרים. זה גם כתוב "וחושך על פני תהום" היה חושך לפני אור.
איך חושך פיזי.
בחושך אני מבין היעדר אור. אור הוא משהו פיזי.
הוא לא ברא את החושך, החושך כבר היה, הוא ברא את האור ו*הבדיל* בין האור לבין החושך
מה זה חושך פיזי לעזאזל ._.

וכמו שאורות מאפל אמר, אין סיבה ליצור את החושך, כל מקום שאין בו אור הוא חשוך.