6 תשובות
שואל השאלה:
הכנתי מלא דברים ואיך שאני לועס אני פשוט מקיא את זה זה לא מחליק לי בגרון
אנונימית
תקח כדור תנסה להרגע
ויש רופאים אונליין תנסה לקבוע או תלך למיון
זה לא הגיוני שתהיה ככה
שואל השאלה:
יש לי פחד מוות מכדורים לפני חודשיים בלעתי כדור פעם ראשונה וזה נתקע לי בגרון וכאב לי הגרון חודש וחצי אני פשוט מפחד מכדורים
אנונימית
גם לי זה קרהה
אממ מבינה אותך תנסה להמיס את זה או משהו
זה מה שאני עשיתי
ואו שתקנה נורופן יש נוזלי
אם אתה לא מרגיש טוב לך לרופא עדיף לקחת את הסיכון וחוץ מזה יכול להיות שזה מלחץ אם אתה לחוץ אני הייתי מציע לך לנסות לאכול דברים קלילים מאוד כמו עוגיות מתפוררות או משהו כזה ואם גם את זה תקיא אז תתקשר לרופא או שפשוט תלך אליו. החלמה מהירה!