6 תשובות
זה פשוט טיפשי, לחרבן זה דבר טבעי אז כאילו זה לא שאנחנו שולטות בזה /:
שואל השאלה:
שמעתי את זה כבר משלושה גברים וזה די מעצבן
אנונימית
*מחרבנת עליו*
אנונימית
מזל טוב לו שום בת לא תצא איתו!
ולשאלה לא
סבבה, אני אפסיק לחרבן בשבילו
אנונימית
אם הוא אומר את זה כל הזמן אז הוא מפגר וכן
אנונימית