6 תשובות
זה פשוט טיפשי, לחרבן זה דבר טבעי אז כאילו זה לא שאנחנו שולטות בזה /:
שואל השאלה:
שמעתי את זה כבר משלושה גברים וזה די מעצבן
שמעתי את זה כבר משלושה גברים וזה די מעצבן
אנונימית
*מחרבנת עליו*
אנונימית
מזל טוב לו שום בת לא תצא איתו!
ולשאלה לא
ולשאלה לא
סבבה, אני אפסיק לחרבן בשבילו
אנונימית
אם הוא אומר את זה כל הזמן אז הוא מפגר וכן
אנונימית
באותו הנושא: