6 תשובות
לא שיהיה לך בכיף
נצלי את זה. תתפנני
לא, וגם כן היה מוזר הבידוד הזה דופק את כולם ואנשים עושים דברים בהרבה יותר מפגרים מזה
לא, דווקא סבבה
שואל השאלה:
תודה לכם;)
תודה לכם;)
אנונימית
באותו הנושא: