13 תשובות
כן
Rip
אני
אף פעם לא משעמם לי
כן אניי
אכן
יש פה אנשים שלא?
כןן
חחח וואי שברת!
שואל השאלה:
חחחח תודה
חבל שאנשים לא זורמים
אנונימית
רעיון נחמד תנסי לעשןת טת זה שוב שיהיה אנשים
אנונימית
משעמם מאוד....