3 תשובות
גם אני מפחד ולא אוהב ג'וקים איכס
אני מבינה אותך
כשהייצי קטנה ממש עשיתי "הצגות" מרוב הפחד ואל הייתי מוכנה להימצא עם זה
זה לא בהכרח דבר רע שאת מפחדת מזה, זה לגיטימי
תבקשי כשהורגים לידך גוק שגם את אולי (למרות שהוא מת) לתת לו עם הכפכף
ולאט לאט תנסי להתקרב אליהם (למשל לחפש תמונות באינטרנט מקרוב , לאחר מכן אחרי שהרגו לך אז להסתכל בעינייך), או שמישהו שלא מפחד יהיה לידך ויעזור לך להכניס אותו לכוס עם נייר מתחת / להרוג , ובהמשך תתרגלי לעשות את זה
בסופו של דבר זה פחד, ולא תמיד צריך לעשות כך שהוא יעלם, זה לגיטימי
כשהייצי קטנה ממש עשיתי "הצגות" מרוב הפחד ואל הייתי מוכנה להימצא עם זה
זה לא בהכרח דבר רע שאת מפחדת מזה, זה לגיטימי
תבקשי כשהורגים לידך גוק שגם את אולי (למרות שהוא מת) לתת לו עם הכפכף
ולאט לאט תנסי להתקרב אליהם (למשל לחפש תמונות באינטרנט מקרוב , לאחר מכן אחרי שהרגו לך אז להסתכל בעינייך), או שמישהו שלא מפחד יהיה לידך ויעזור לך להכניס אותו לכוס עם נייר מתחת / להרוג , ובהמשך תתרגלי לעשות את זה
בסופו של דבר זה פחד, ולא תמיד צריך לעשות כך שהוא יעלם, זה לגיטימי
שואל השאלה:
זה העניין שזה חא רק מקקים זה פאקינג כל יצור חי שהוא מרבה רגליים
זה העניין שזה חא רק מקקים זה פאקינג כל יצור חי שהוא מרבה רגליים
אנונימית
באותו הנושא: