3 תשובות
קורה לפעמים, אולי לא אכלת / שתית טוב היום
ותחסכו תגובות של "אנמיה" לאנמיה יש עוד ככ הרבה דברים.
קשה לחסוך אנמיה כשזו אופציה אפשרית^.
יכול להיות שהיה /יש לך לחץ דם נמוך .
יכול להיות שזו פעילות מאומצת מדי בשבילך ולא הגיע חמצן למוח...
יכולות להיות סיבות שונות. אחת הסיבות השכיחות זה לחץ דם נמוך, אבל זה יכול להיות גם אנמיה, מחסור בשתיה, או השפעה של כדורים מסויימים. אם זה חוזר, כדאי לבצע בדיקות.