4 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכל העונים
תודה לכל העונים
היא באמת לא בסדר וזכותך להרגיש. נבגדת (אני יודע שאם זה היה לי הייתי מתעצבן מאוד) בכל מקרה בהצלחה
הן לא היו בסדר אבל את לא צריכה להרגיש נבגדת מי שלא טוב לו יום טוב לו
חברה שלך הייתה לא בסדר, את חיכית לה והיא פשוט הלכה לשחק עם מישהי אחרת, היא יכלה לפחות להגיד לך משהו.
באותו הנושא: