5 תשובות
ohhh...זה כל כך חמוד ועצוב בו זמנית
אוף נשבעת נהייתי עצובה ):
אוף נשבעת נהייתי עצובה ):
מהמם
שואל השאלה:
תודה :)))
תודה :)))
אנונימית
שואל השאלה:
מי שרואה יכול בבקשה לשים נעץ? אני רוצה כמה שיותר חוות דעת, ובבקשה לא לשקר כי זה משהו שכתבתי לפני איזה שנה ואני רוצה לדעת איך זה נראה לעיניים חדשות :) אני עכשיו יותר טוב.
מי שרואה יכול בבקשה לשים נעץ? אני רוצה כמה שיותר חוות דעת, ובבקשה לא לשקר כי זה משהו שכתבתי לפני איזה שנה ואני רוצה לדעת איך זה נראה לעיניים חדשות :) אני עכשיו יותר טוב.
אנונימית
וואו זה פשוט חמוד ממש ואת כותבת מהמם
ממש אהבתי :)
ממש אהבתי :)
באותו הנושא: