5 תשובות
ohhh...זה כל כך חמוד ועצוב בו זמנית
אוף נשבעת נהייתי עצובה ):
מהמם
שואל השאלה:
תודה :)))
אנונימית
שואל השאלה:
מי שרואה יכול בבקשה לשים נעץ? אני רוצה כמה שיותר חוות דעת, ובבקשה לא לשקר כי זה משהו שכתבתי לפני איזה שנה ואני רוצה לדעת איך זה נראה לעיניים חדשות :) אני עכשיו יותר טוב.
אנונימית
וואו זה פשוט חמוד ממש ואת כותבת מהמם
ממש אהבתי :)