5 תשובות
זה לא נשמע מעפן פשוט יש מבטא
רוב האנשים עם אנגלית כשפה שניה יש מבטא
לא. אגב בארהב חיים המון אנשים ויש מבטא שונה בין מדינות. כנל גם בריטניה. כך שהם רגילים למבטאים שונים.
מישהי שהורגלה לשמוע לא,
אבל לרוב האמריקאים זה ישמע צורם/כבד/קשה לעיקול
אבל לרוב האמריקאים זה ישמע צורם/כבד/קשה לעיקול
זה נשמע מעפן כזה רק בגלל המבטא אבל אם מתאמנים זה נשמע יותר טוב
באותו הנושא: