6 תשובות
נקניקיית סויה נראה לי
תפוח.
בריא יותר וטעים :)
את יכולה לאכול קודם נקניקיה ואז את התפוח... ל"קינוח"
שואל השאלה:
^ חחח אבל אני לא באמת רעבה ואין לי מקום לשניהם, רוצה אחד מהם:)
אנונימית
תפוח!
שואל השאלה:
טוב אז תפוח נבחר.. תודה! חח
אנונימית