6 תשובות
ללכת על זה.
לדבר איתו עלזה
קודם דבר עם חבר שלך שלא ייפגע בו...אתם יכולים לפגוע בחברות שלכם... ואם הוא סבבה עם זה דבר איתה!
למה לא ללכת אם החבר בסדר עם זה?
פשוט בושה שאנשים עתבו לך ללכת על זה. זו אחותו של הבסט שלך מה אתה גמור ?
אין גיכוי שהחבר הכי טוב של מישהו יהיה בסדר עם זה אני בחיים לא הייתי בסדר עם זה