התחברות הרשמה

בלמידה מרחוק איפה תהיו במיטה או בשולחן עבודה

18 באפריל 2020, 23:08
למידה מרחוקקורונהישראל    
5 תשובות
תכלס אין לי מושג, וגם לא למדנו בכלל מרחוק
B
Babyyy girllll
שולחן עבודה:)
אוהבת לעזור
בשולחן עבודה חח פאדיחה במיטה
ז
זוט עני.
במיטה
.
.אין לי שם תמודדו.
בשולחן
פ
פרינגלס מעוך
באותו הנושא:
איפה דיברו על זה ששוקלים לבטל את הלמידה מרחוק ?
איך אצלכם זה בלמידה מרחוק?
לומדים מחר בלמידה מרחוק או לא?
אתם בעד או נגד לבטל למידה מרחוק או להשאיר למידה מרחוק ??
כמה מקצועות אתם לומדים בלמידה מרחוק ביום?
נתנו לכם הרבה עבודות ושיעורים בלמידה מרחוק?
כדאי לי לשלוח תשובות למשימות שנתנו בלמידה מרחוק לקבוצה של הכיתה?(ט)
עדיין לומדים אצלכם בלמידה מרחוק?
זה רק אני או שמעמיסים לנו יותר בלמידה מרחוק?
רק אני חושבת שהמערכת תקרוס בלמידה מרחוק?
כמה ימים אתם לומדים בלמידה מרחוק?