4 תשובות
קוראים לפאליקציה נחש אותי
שואל השאלה:
אופ נראלי אין את זה כבר
או שרק בגאלקסי כי יש לי אייפון, ניסיתי עברית וגם אנגלית ולא מצאתי
אופ נראלי אין את זה כבר
או שרק בגאלקסי כי יש לי אייפון, ניסיתי עברית וגם אנגלית ולא מצאתי
אנונימית
heads up של ellen
שואל השאלה:
וואי תודה
וואי תודה
אנונימית
באותו הנושא: