תשובה אחת
גם אני אלרגי
וגם אני סובל
אם את רוצה פתרון יעיל, קיימת זריקה שאנשים שאני מכיר שגם הם כמוני לקחו שהיא מעלימה את כל האפצ'ים לגמרי למשך כמה שבועות.
אבל חייבים לעשות מרווח בין זריקה לזריקה כי זה לא בריא שההזרקות קרובות, חיבים לעשות רווח של כמה חודשים נראה לי.