9 תשובות
ממוצע, גבוהה יחסית..זה טוב!
מעל הממוצע
יחסית גבוהה
גובהה סבבה
מעל הממוצע אבל זה הגובה המושלם!!
ממוצעת פלוס כזה
נמוכה..אני כיתה ח 1.65
שואל השאלה:
זה טוב להיות מעל הממוצע?.. בקטע של זוגיות וזה נגיד
זה טוב להיות מעל הממוצע?.. בקטע של זוגיות וזה נגיד
אנונימית
שמעי לדעתי זה הגובה האידיאלי לבת
וזה לא ממש קשור לזוגיות.. את יכולה גם לצאת עם נמוך ממך אם את אוהבת אותו
וזה לא ממש קשור לזוגיות.. את יכולה גם לצאת עם נמוך ממך אם את אוהבת אותו
באותו הנושא: