5 תשובות
"תעשי רק מה שאת אוהבת"
פשוט תעשי מה שמעניין אותך בחיים, שנראה לך מאוד משמעותי שצריך להשקיע בו הרבה יחס ועניין ותהני מהחיים כל עוד יש לך אותם (;
לעשן וויד לפעמים יכול ממש לשפר את איכות החיים
את צריכה משמעת עצמית. ולעשות מה שטוב לך באמת. ולהנות מימה שיש.
לא להיות תלותית
לא להיות תלותית
לדעתי זה הכל עניין של גישה
באותו הנושא: