5 תשובות
"תעשי רק מה שאת אוהבת"
פשוט תעשי מה שמעניין אותך בחיים, שנראה לך מאוד משמעותי שצריך להשקיע בו הרבה יחס ועניין ותהני מהחיים כל עוד יש לך אותם (;
לעשן וויד לפעמים יכול ממש לשפר את איכות החיים
את צריכה משמעת עצמית. ולעשות מה שטוב לך באמת. ולהנות מימה שיש.
לא להיות תלותית
לדעתי זה הכל עניין של גישה