4 תשובות
לעניות דעתי, עצם המשבר אינו מביא לתוצאות חיוביות, אבל הוא מניע את האדם לעשות דברים.
אסביר את דברי.
אדם באופן רגיל ונורמלי נמצא באזור 'הנוחות' שלו, דבר,שמן הסתם, מאוד נוח לו והאדם אינו מבצע שינויים הגורמים לתוצאות חיוביות מעצם הנוחות שבמצבו.
אך ברגע שאדם עובר משבר, הוא יוצא ממצב הנוחות שלו ובאופן טבעי מחפש פתרון ומענה למצבו העגום, והוא מתחיל לעשות פעולות אקטיביות לפתרון זה.
בעקבות הפעולות שלו, הוא מקבל תוצאות חיוביות, אם הם יחזירו אותו חזרה למצב הנוחות, הוא לא ימשיך לקבל עוד תוצאות חיוביות עד שהנפש שלו תרגיש ותעשה פעולות אקטיביות לקבלתם.
אסביר את דברי.
אדם באופן רגיל ונורמלי נמצא באזור 'הנוחות' שלו, דבר,שמן הסתם, מאוד נוח לו והאדם אינו מבצע שינויים הגורמים לתוצאות חיוביות מעצם הנוחות שבמצבו.
אך ברגע שאדם עובר משבר, הוא יוצא ממצב הנוחות שלו ובאופן טבעי מחפש פתרון ומענה למצבו העגום, והוא מתחיל לעשות פעולות אקטיביות לפתרון זה.
בעקבות הפעולות שלו, הוא מקבל תוצאות חיוביות, אם הם יחזירו אותו חזרה למצב הנוחות, הוא לא ימשיך לקבל עוד תוצאות חיוביות עד שהנפש שלו תרגיש ותעשה פעולות אקטיביות לקבלתם.
שואל השאלה:
תודה על העידוד;)
תודה על העידוד;)
תלוי לאיזה מקום את לוקחת את זה
אם המשבר גורם לך להתפתח וללמוד אז כן
אבל אם המשבר גורם לך לוותר אז לא
אם המשבר גורם לך להתפתח וללמוד אז כן
אבל אם המשבר גורם לך לוותר אז לא
משבר יכול להביא אותך למקומות טובים וגם מקומות רעים.. עם איך שהחיים עובדים אנחנו בדרך כלל עוברים את רוב או כל המשברים שלנו בהצלחה ולומדים מהעבר.
כמובן שיש משברים יותר גדולים כמו בן אדם שרוצה להתאבד, ועצם המשבר הביא אותו להתאבדות.
מה שכן משבר של רצון התאבדות יכול להוביל גם הרבה אנשים לקבלת טיפול כדי לעבור תהליך החלמה
כמובן שיש משברים יותר גדולים כמו בן אדם שרוצה להתאבד, ועצם המשבר הביא אותו להתאבדות.
מה שכן משבר של רצון התאבדות יכול להוביל גם הרבה אנשים לקבלת טיפול כדי לעבור תהליך החלמה
באותו הנושא: