8 תשובות
כנראה שכן
הייתי עושה הפלה בלי לחשוב אפילו
אם יהיה לי את הכסף לגדל אותו אז כן
ממש לא, נתחיל מכך שלא הייתי מגיעה למצב של הריון, אך במידה וכן, הפלה לגמרי, תינוק בגיל כל כך צעיר זה לא לעניין.
יש עוד קריירה ועבודה , לא אתן לזה להרוס לי.
יש עוד קריירה ועבודה , לא אתן לזה להרוס לי.
לא כולל אפשר להגיד שהחולה אחרון מספר 15000
זה שאלה קשה מידי , לדעתי המצפון שלי לא היה עוזב אותי והייתי משאירה את התינוק.
אני חושבת שלא אבל אי אפשר לדעת מה יהיה.
תינוק בגיל שכזה דופק את החיים. ברגע שאת יולדת אין לך זמן לנשום. הכל צפוף ואין לך זמן לעצמך.
אני רוצה קודם לחיות את החיים שלי, להגשים את החלומות שלי, לעשות עוד דברים ורק אז אולי אם ארצה.
אבל בסופו של דבר כל אחת עם ההחלטה שלה ואם יש משהיי שמעוניינת בגיל כזה זאת בחירה שלך ולאף אחד אין זכות לשפוט אותה
תינוק בגיל שכזה דופק את החיים. ברגע שאת יולדת אין לך זמן לנשום. הכל צפוף ואין לך זמן לעצמך.
אני רוצה קודם לחיות את החיים שלי, להגשים את החלומות שלי, לעשות עוד דברים ורק אז אולי אם ארצה.
אבל בסופו של דבר כל אחת עם ההחלטה שלה ואם יש משהיי שמעוניינת בגיל כזה זאת בחירה שלך ולאף אחד אין זכות לשפוט אותה
באותו הנושא: