8 תשובות
שגם עם תהילים בתיק אני לא אצליח
אנונימית
צריכה דיאטה, שמנה, מלאה.. בזמן שהם יודעים אבל כנראה לא מבינים כמה אני באמת חסרת ביטחון בקשר לגוף שלי..
ועוד דברים..
אם תמשיכי להתעסק בטלפון בחיים לא תצליחי בלימודים (זה עד היום ככה)...
וואי מה שכתבת כל כך נכון על הטלפון
"אם זה האושר שלך או האושר שלנו, זה האושר שלנו"
שלא יצא ממני בנאדם
"אם יום אחד אני יקבל התקף לב זה יהיה בגללך בגלל כל העצבים שאת מביאה לי" המשפט הזה עושה לי טראומה מטורפת
שאני ילדה מפגרת ואגואיסטית