התחברות
הרשמה
אני באמת לא מבין למה היום הנשים משחקות קשות השגה???
26 באפריל 2020, 13:10
קשה להשגה
תשובה אחת
אולי לא בהכרח קשות להשגה אולי מפחדות להיפגע
K
Kittyi
באותו הנושא:
אני באמת לא מבין למה הנשים מתווכחות זה ידוע בטבע הזכר תמיד יותר יפה מהנקבה וככה זה גם אצלנו אז תפסיקו להתווכח ותתמודדו
אני לא מבינה את הקטע של מתנות במערכת יחסים ובפרט ביום האישה.
מה באמת עושות הנשים בהישרדות שהם במחזור?
ביפה והחנון היפות משחקות אותן כלכך מפגרות או שזה באמת ככה?
אני לא מבינה למה מלא אומרים "כל הנשים למטבח" מה הפרוש לזה?
איך אפשר לרצוח את התינוקת בת 10 חודשים ולדקור את אשתך והילדה? אני באמת לא מבינה כואב הלב על מה שקרה היום רצח נוראי
אם בנות משחקות מיינקראפט זה באמת מעלה לכם?
אם אני אשתה חלב כל יום יומיים לפני השינה, העצמות שלי באמת יתחזקו?
בנים אתם באמת אוהבים שבנות משחקות לכם בשיער?
אני לא מבינה את כל הנשים והגברים הברננים שמחפשים את המושלם/ת מה הקטע ?
אני לא מבין מה המחאה של הנשים לגבי אלימות במשפחה/רציחות תעזור