11 תשובות
כן
מאוד לא
אני וירטואלי
כן. זה לא אמיתי והאדם שאתה מדבר איתו לא שם..
מאוד
יש בטח מיקמק נכון?
זה סבבה
תודה על הפרח
וזה ממש לא מוריד אני מודה יש לי מלא אקסים במיקמק (:
באותו הנושא: