3 תשובות
לא ממש לא!
את צריכה לכתוב בעצמך על השואה!
זה שאין לך כוח לא אומר שאת לא תכתבי!
שואל השאלה:
חח וואו איזו הגזמה
ואוו
מישי פה טחונהה