4 תשובות
שואל השאלה:
למה זה לא מראה את הכפתור של הפנס בהגדרות
נצלחת לסדר את זה? גם לי זה קרה ולא מבינה למה
אנונימית
הגדרות ועם לא הסתדר אז משהיו הלך לעזאזל.. כנראה נשרף הלד של הפנס עצמו זה קרה לכמה
הגדרות
ואם לא עובד אז תיקון כנראה משהו נדפק