7 תשובות
שטויות זה בסדר
שעה סבבה, אל תילחצי מזה
שעה סבבה
לדעתי השעה הכי טובה (לפחות בשבילי) זה 11
אבל היום עשיתי ב9 ורבע והלך סבבה אבל אני לא יודע אם עברתי
לדעתי השעה הכי טובה (לפחות בשבילי) זה 11
אבל היום עשיתי ב9 ורבע והלך סבבה אבל אני לא יודע אם עברתי
שואל השאלה:
עברת?
עברת?
אנונימית
לא
למרות שהלך לי סבבה אבל נכשלתי
לדעתי בטסט השני אני אעבור
למרות שהלך לי סבבה אבל נכשלתי
לדעתי בטסט השני אני אעבור
שואל השאלה:
אפשר לשאול על מה נכשלת?
ולא נורא, בטסט שני תפציץ,בהצלחה:)
אפשר לשאול על מה נכשלת?
ולא נורא, בטסט שני תפציץ,בהצלחה:)
אנונימית
עצרתי בעצור
ואז התקדמתי לשפר שדה ראייה אז שהתקדמתי עשיתי את זה קצת עם הרגליים וקצת עם הקלאץ ואסור ךהוריד רגליים (אופנוע)
ואז התקדמתי לשפר שדה ראייה אז שהתקדמתי עשיתי את זה קצת עם הרגליים וקצת עם הקלאץ ואסור ךהוריד רגליים (אופנוע)
באותו הנושא: