6 תשובות
לא יודע.. ההורים שלי אף פעם לא אמרו לי משהו מעליב, את אבא שלי אני לא רואה ועם אמא שלי אני בקושי מדבר.
את שמנה ובגלל זה אף אחד לא יצא איתך:).
אנונימית
הרבה דברים אני רבה איתם כמעט כל הזמן וזה שהם לא שמים עליי לא עוזר לביטחון העצמי שלי או לשנאה העצמית שלי
אנונימית
שאני לא בסדר ושאני צריכה ללכת לפסיכולוג.. זה ממש העליב אותי
אנונימית
הם אנשים טובים פשןט קשה להם בעבודה אני כן עוזרת ואני ממש לא כזאת אבל היא לא שמה לב פרזיטית"
או כמה את אוכלת את לא משחררת את הכף אני יודעת שזה היה בצחוק אבל עדיין יש לי חוסר ביטחון והבעיה עם הגוף שלי