5 תשובות
טיפול
נו והייתה לך שחורה ? מה הבעיה
אנונימי
סטלה רעה
אנונימי
יקרה,
אני קוראת את מילותייך המעטות אך הקשות ושומעת את הקושי שעלייך להתמודד עימו.. התסכול והייאוש, הבדידות שאולי מציפה יותר ויותר, והתשישות שכנראה משתלטת.. אלו תחושות קשות והמחשבות לא מאחרות להגיע.. אך חשוב לי לציין כי מוות זה לא הפתרון..
יכול להיות שבתוך תקופה של כאוס, חוסר בטחון ואי וודאות ישנה תחושה של גישוש באפלה.. הצרות מצטברות, והמחשבות נודדות למקומות לא טובים... אולי לכל מקום שאת מסתכלת הצבע הבולט הוא השחור.. צובע כל דבר ומעיב על יומך.. ייתכן וניתן למצוא משהו שניתן לעשות על מנת למשוך את תשומת הלב למקום אחר..
יקירתי, חשוב שלא תישארי לבד.. ייתכן ויש מישהו שיוכל להיות שם למענך ברגעייך הקשים.. לתמוך ולהיות לאוזן קשבת כאשר הכל עולה ומציף..
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה.
אנו זמינים:
ימים א'-ה- 10:00 00:00
יום שישי 08:00 13:00
מוצ"ש 21:00 00:00
הלינק מצורף למטה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני קוראת את מילותייך המעטות אך הקשות ושומעת את הקושי שעלייך להתמודד עימו.. התסכול והייאוש, הבדידות שאולי מציפה יותר ויותר, והתשישות שכנראה משתלטת.. אלו תחושות קשות והמחשבות לא מאחרות להגיע.. אך חשוב לי לציין כי מוות זה לא הפתרון..
יכול להיות שבתוך תקופה של כאוס, חוסר בטחון ואי וודאות ישנה תחושה של גישוש באפלה.. הצרות מצטברות, והמחשבות נודדות למקומות לא טובים... אולי לכל מקום שאת מסתכלת הצבע הבולט הוא השחור.. צובע כל דבר ומעיב על יומך.. ייתכן וניתן למצוא משהו שניתן לעשות על מנת למשוך את תשומת הלב למקום אחר..
יקירתי, חשוב שלא תישארי לבד.. ייתכן ויש מישהו שיוכל להיות שם למענך ברגעייך הקשים.. לתמוך ולהיות לאוזן קשבת כאשר הכל עולה ומציף..
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה.
אנו זמינים:
ימים א'-ה- 10:00 00:00
יום שישי 08:00 13:00
מוצ"ש 21:00 00:00
הלינק מצורף למטה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: