7 תשובות
אני מתאמן כי זה כיף לי ואוכל מה שבא לי
ספורט זה כיף ולא רע
וגם אכילה בריאה היא אחלה זה לא כזה נורא
שמע אם אתה רוצה לחיות אחרי גיל 45 ולא למות מסכרת או קריסת ורידים יש שמועות שספורט ולאכול *יחסית* בריא מונע את זה, אבל תחליט בעצמך מה בא לך
יש כאלה שלא מרגישים בנוח עם הגוף שלהם ולא משנה כמה יאכלו הם לא ירגישו שמחים ומסופקים אז שומרים על תזונה ומדי פעם גם ג'אנק . אני מבינה אותם אבל יש לי מבנה גוף שאני בקושי משמינה אז אני אוכלת מה שבאלי
ספורט זה כיף
וספורט ולאכול בריא לא קשור ללהראות טוב
זה בשביל לחיות יותר ולהיות יותר בריא
אני בוחרת בראשון. כי אני אהנה מהחיים גם אוכל מה שאני רוצה.. ואגביל את עצמי מתישהו
אני חושבת שצריך גם להנות מהחיים אבל גם לשמור על איזון ולהיות בריא . וזה לאו דווקא בשביל להיות רזה או יפה או כי זה מה שמקובל אלא כי זה מה שנכון לגוף שלנו . עם כל הדברים הלא בריאים שמכניסים לגוף בסוף הגוף ניהיה חלש ואפשר לחלות בקלות . זה מסוכן נורא . הגוף שלנו הוא מתנה ואנחנו צריכים לשמור עליו . הוא לא יכול להגן על עצמו 24/7 אנחנו גם צריכים לתדלק אותו במזונות בריאים ועשירים . כל דבר לא בריא הופך לשומן תת עורי ולאחר מכן לשומן סביב איברים שונים בגוף בינהם גם הלב. זה נורא מסוכן. יש מלא סיכון בלאכול לא בריא . ואני לא מדברת רק על אנשים מלאים . גם אנשים רזים שאוכלים לא בריא . אני לא אומרת שאני אוכלת בריא כל הזמן אבל כן מגבילה את עצמי