11 תשובות
כן
כן קרה
שואל השאלה:
karma אמאלה בדיוק
אנונימית
היה מעיק לי לראות מישהו בוכה ב"וויב טוב"
שואל השאלה:
מבינה אותך,אבל זה משהו שאי אפשר להסביר במילים לא נראה לי שהבנת לאיזה וייב התכבנתי.
אנונימית
כן זה בול ככה, בגלל ההלם והקושי להכיל את אותו דבר אז הבכי יוצא.
כן קרה לי
אני לא בוכה משמחה אז לא.
כןן נשבעת קרה לי
כן, זה גורם לתחושה שקשה להכיל
לא
אני לא בוכה משמחה או מצחוק