4 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת מה לעשות..
אנונימית
אם היא חשובה לך אל תריבי איתה על בחור תשבי תדברי איתה תעזבו אותו שתיכן הוא לא שווה שום ריב בניכם ואל תעשי לה את זה שוב הוא באמת לא שווה את הנתק הזה
ואני יודעת שאת רוצה לשמוע לכי על זה תיהיה עם הבחור אבל תחשבי על זה הוא לא יהיה שם לתמיד היא רוב הסיכויים כן במיוחד אם תראי לה כמה היא חשובה לך בעקבות המקרה הזה תדברי איתה תגידי לה שאת מבינה שעשית משהו לא בסדר ואת לא רוצה ששתיכן תריבו עליו כי הוא לא שווה את זה
שואל השאלה:
אבל כל הקטע בזמן שדיברתי איתו בחודשיים לא דיברתי איתה ככה בשנתיים . באמת קשה לי לוותר עליו במיוחד על מישהו שכם אוהב אותי בחזרה..
אנונימית