3 תשובות
אני חושבת שכן
אנונימית
שמנת להקצפה = שמנת מתוקה, כך שאני לא בטוח על מה אתה מדבר.
שמנת נחלקת לשתי קטגוריות: חמוצה ומתוקה. חמוצה עוברת, כפי שהשם מבהיר, תסיסה לקטית. מתוקה - לא.
בתוך עולם השמנת המתוקה יש שמנת שונות לפי אחוזי שומן..
שמנות לבישול - אחוז שומן נמוך.
שמנות להקצפה - אחוז שומן גבוה.
אלא אם אתה משתמש בקרם פרש (שמנת חמוצה עם אחוזי שומן גבוהים מאוד) להקצפה - השמנת להקצפה שלך היא שמנת מתוקה.
ובנוסף, "עוגת ביסקוויטים" זה שם רחב מאוד להרבה מאוד סגנונות של עוגה.
יש כאלו בהן אין צורך להקציף שמנת. יש כאלו בהן כן. אין לי מושג על בסיס איזה מתכון אתה עובד - מתכון שדורש הקצפה? מתכון שלא?
בגדול אבל: שמנת להקצפה = שמנת לבישול עם אחוזי שומן יותר גבוהים.
כל מה שאתה עושה עם שמנת לבישול אתה יכול לעשות עם שמנת להקצפה וייצא טעים הרבה יותר (יותר שומן = יותר טעם).
לעומת זאת, לא כל מה שאתה עושה עם שמנת להקצפה אתה יכול לעשות עם שמנת לבישול - אחוזי השומן בשמנת לבישול לא מאפשרים להקציף אותה.
שמנת נחלקת לשתי קטגוריות: חמוצה ומתוקה. חמוצה עוברת, כפי שהשם מבהיר, תסיסה לקטית. מתוקה - לא.
בתוך עולם השמנת המתוקה יש שמנת שונות לפי אחוזי שומן..
שמנות לבישול - אחוז שומן נמוך.
שמנות להקצפה - אחוז שומן גבוה.
אלא אם אתה משתמש בקרם פרש (שמנת חמוצה עם אחוזי שומן גבוהים מאוד) להקצפה - השמנת להקצפה שלך היא שמנת מתוקה.
ובנוסף, "עוגת ביסקוויטים" זה שם רחב מאוד להרבה מאוד סגנונות של עוגה.
יש כאלו בהן אין צורך להקציף שמנת. יש כאלו בהן כן. אין לי מושג על בסיס איזה מתכון אתה עובד - מתכון שדורש הקצפה? מתכון שלא?
בגדול אבל: שמנת להקצפה = שמנת לבישול עם אחוזי שומן יותר גבוהים.
כל מה שאתה עושה עם שמנת לבישול אתה יכול לעשות עם שמנת להקצפה וייצא טעים הרבה יותר (יותר שומן = יותר טעם).
לעומת זאת, לא כל מה שאתה עושה עם שמנת להקצפה אתה יכול לעשות עם שמנת לבישול - אחוזי השומן בשמנת לבישול לא מאפשרים להקציף אותה.
שמנת מתוקה = שמנת להקצפה שכבר הוסיפו לה סוכר. פשוט תוסיף כף סוכר לפני שאתה מקציף
באותו הנושא: