36 תשובות
לא
נופ...
מכילה, גדולה ומרובעת, בגובה שלי, קצת קרירה לפעמיים, אבל היא תמיד נותנת לי כשאני רוצה.
המקרר, אהבת חיי
המקרר, אהבת חיי
כן אבל הוא לא מודע לקיומי
אנונימית
אמ אני לא חושבת שאי פעם אני אדע אם האהבה שיש לי היא אהבת האמת שלי והאהבה שתישאר איתי לעד אבל בכל מקרה אין לי חבר ולא היה לי אז לא,לא מצאתי אותה.
מה פתאום
בהתחלה חשבתי שמצאתי עד שגיליתי שבסוף הוא פשוט שיחק בי כל הזמן הזה למרות שזה הרגיש כלכך אמיתי איתו וכלכך שונה ומיוחד..
אז נופ לא מצאתי
אז נופ לא מצאתי
אנונימית
לא
עגול, חום ויפה, תמיד כיף לקבל אותו, אף פעם לא מאכזב אותי
המבורגר :)
המבורגר :)
אנונימית
לא
זה יהיה קצת קשה למצוא ;)
פחות... ):
לא, אני עדיין לא אחפש אותה, אני בטוח שהיא תמצא אותי.
לא
כן, אבל יש לה חבר..
אנונימית
לא, אני אמצא בגיל מאוחר יותר.. :)
אנונימית
אנימה.
כן
אבל הוא דמות מצוירת
בעייתי
אבל הוא דמות מצוירת
בעייתי
כן :)
הוא חמוד, הוא תמיד עוזר לי שאני עצובה, הוא זורם עם ההומור שלי, הוא תמיד מביא לי צומי ויש לו את החיוך הכי חמוד בעולם
הוא חמוד, הוא תמיד עוזר לי שאני עצובה, הוא זורם עם ההומור שלי, הוא תמיד מביא לי צומי ויש לו את החיוך הכי חמוד בעולם
אנונימית
אני ממתינה ומצפה לה :)
כן אבל היא עדיין לא מצאה אותי
כן אבל זה חד צדדי
מי שעוד לא מצאה את אהבת האמת שלה תמיד מוזמנת לבוא לדבר איתי
not yet;)
חשבתי... היינו באותו ראש (מתסבר שלא), היו לנו אותן תכונות, הייתה בנינו כימיה מדהימה, כל פעם שנפגשנו דברנו שלוש שעות ברצף על דברים רנדמליים... אבל אז גיליתי שהוא רצה אותי במיטה ולא בלב.
אנונימית
כן ג'ינה לינטי מברוקלין 99
הראל סקעת
כן, הוא הכי מתוק וחמוד בעולם.. אומר לי כאלה דברים יפים, תמיד מנסה לגרום לי לחייך ותמיד שם כשאני עצובה, אפילו אם זה מתסכל אותו. מצחיק אבל רק אני יודעת, ביטחון עצמי נמוך אבל הוא עדיין מרגיש בנוח איתי. לפעמים הוא קצת מטומטם ולא מבין מראש שדבר נורא קטן שהוא אומר יכול לפגוע בי, אבל כשהוא מבין הוא ישר ממהר לתקן.. הוא הבן אדם הכי מיוחד שאני מכירה ואני אוהבת אותו יותר מהכל.
ויש עוד מלא דברים שאני לכתוב עליו.
ויש עוד מלא דברים שאני לכתוב עליו.
הכל בהתחלה כרגע, אז אני לא בדיוק יודעת.
אבל היי הוא די הראשון שהולך איתי בהילוכים שנוחים לי ולא מלחיץ אותי או משהו כזה,
והוא מאוד חמוד ויש לנו שיחות טובות וכיפיות,
אנחנו לא ממש דומים גם אבל יש לנו דעות די זהות (בערך) אז הייתי רוצה לראות לאן דברים ילכו, אני חושבת שדברים כן יכולים לעבוד :)
אבל היי הוא די הראשון שהולך איתי בהילוכים שנוחים לי ולא מלחיץ אותי או משהו כזה,
והוא מאוד חמוד ויש לנו שיחות טובות וכיפיות,
אנחנו לא ממש דומים גם אבל יש לנו דעות די זהות (בערך) אז הייתי רוצה לראות לאן דברים ילכו, אני חושבת שדברים כן יכולים לעבוד :)
דרור מצא, אבל היא נסעה לחו"ל בלעדיו.
אם הזמן הבנתי אין אהבת אמת אחת יש הרבה אהבות אמת , כל מערכת יחסים אהבתי באמת באמת וגם הפסקתי לאהוב אבל לא אומרת שזאת לא הייתה אהבת אמרת וקשר קסום
לא
כן אבל בסרט הוא חי באנגליה הרבה לפני שנולדתי באסה
אנונימית
באותו הנושא: