4 תשובות
עדיף להיות אופטימים ;)
כן, אומרים שכנראה יהיה גל שני אבל אין ממש מה לעשות
בדכ הגל השני הוא יותר מסוכן, אין מה לעשות פשוט ממשיכים לחיות ונשמעים להוראות
אני גם חושבת ככה, כי יש המון אנשים אדישים וכאלה שממשיכים כאילו הכל בסדר.
רוב הסיכויים שיהיה גל שני בגלל שהוירוס יכול לעשות מוטציה (אפשר להסתכל לדוגמה על גרף של השפעת הספרדית, שם היו 3 גלים. הראשון היה "נמוך" השני היה מאוד "גבוה" והאחרון היה בינוני).