4 תשובות
כנראה שיש אנשים כאלה
לחלוטין אפשרי
כן, כך לדוגמא להטבים,
יש הרבה מהם שסתם בגלל הסביבה הפכו ללהטבים, אפילו שבתכלס אם זה לא היה כזה טרנדי אז הם היו מקימים בית נורמלי עם בית ומשפחה.
ויש כאלה שבאמת נמשכים למין של עצמם וכו'
אנונימי
ברור. יש לא מעט שיתחתנו כי המשפחה לוחצת עליהם ש"הגיע הזמן", אז הם מתחתנים עם הראשון שהם מצליחים למצוא.

אנונימי, מה הקשר ללהט"בים? נתעלם לרגע מהעובדה שכל מה שכתבת שגוי. אם כבר, להט"בים עלולים להתחתן עם מישהו מהמין השני כדי לרצות את המשפחה, בלי משיכה כמובן.