10 תשובות
האמת, נשמע לי אחלה.
וואלה , לא שולל
כן
אנונימית
החלק של הכלבה פוסל בעיניי
הקטע של אם מעצבנים אותה אז היא יכולה להיות כלבה שלא תתעצבן מכל דבר , אז כן הייתי חולה לה על התחת
זה ממש נשמע כאילו תיארת אותי:)
שואל השאלה:
^חחח נחמד לשמוע שיש עוד אנשים כמוני, ותודה למי שענה :)
^חחח נחמד לשמוע שיש עוד אנשים כמוני, ותודה למי שענה :)
אנונימית
נשמעת ממש חמודה
אמת? לא הייתי שולל
כן כן כן כן!
באותו הנושא: