4 תשובות
וואי מלא בהצלחה!!! ואל תילחצי תיהי רגועה לגמרי ופשוט תעשי את הכי טוב שלך :)
לנשון עמוק לחשוב שאת בשיעור עם המורה ופשוט לנהוג הכי טוב שאת יכולה ולפי החוקים. לזכור שהכל קורה לטובה
שואל השאלה:
^ממש תודה אני באמת מקווה שיילך לי טוב);
אנונימית
תרפי. את יודעת לנהוג. אל תתני לזה להשתלט עליך.
תבואי רגועה, שלווה,
תסתכלי הרבה במראות.
את תפגיזי.
בהצלחה