4 תשובות
שואל השאלה:
מקווה שיהיה טוב
מקווה שיהיה טוב
אנונימית
בדרכ הוא מתקשר לפני שהוא מגיע וגם אם הוא יניח ליד הדלת הוא יכתוב או יתקשר שהוא שם תחבילה שם
אם יש בעיה כלשהי הוא אמור להתקשר
את תקבלי, אבל אם לא תהיי בבית זו תהיה בעיה.
באותו הנושא: