6 תשובות
לפרגן
אולי מי שנעץ את השאלה גם רוצה לדעת את התשובה וכאלה..
שעושים פלוס לתשובה זה עושה נעץ אוטומטי, ואם לא מורידים זה נשאר.
חוץ מזה שאולי עוד מישהו מתעניין ורוצה שזה יגיע לחמות
חוץ מזה שאולי עוד מישהו מתעניין ורוצה שזה יגיע לחמות
כי זה מסכרן אותם דעות של אנשים אחרים בנושא
אני לא נועץ הרבה, אני נועץ רק מתי שאני רואה שמישהו באמת צריך עזרה ואין לי תשובה אז אני שם נעץ בשביל שתהיה לשאלה שלו יותר חשיפה
שואל השאלה:
אהבתי "ביישן אבל לא מתבייש בזה"
אהבתי "ביישן אבל לא מתבייש בזה"
באותו הנושא: