5 תשובות
זה פוגע מאוד וזה יכול להוביל למוות, זיהומים חריפים, הלם, כאב מטורף וצלקות. מי שאמר לך את זה הוא אדם דפוק שצריך טיפול.
שואל השאלה:
הבנתם אותי לא נכון!
אני לא חותכת את עצמי! הלו?!
סתם שאלתי כי עניין אותי
הבנתם אותי לא נכון!
אני לא חותכת את עצמי! הלו?!
סתם שאלתי כי עניין אותי
זה לא נכון בשום צורה
היי, כאחת שחתכה וורידים בעבר ("נקייה" מזה כבר שנתיים וחצי)
ממליצה לך לא לעשות את זה
יש המון סיבות שאנשים חותכים, וכן אחת מהן להקל על הכאב הנפשי, זה לא באמת מקל אבל נותן אשלייה של הקלה- זה נותן אשלייה שעכשיו יש לך כאב פיזי שאתה יכול להתעסק בו במקום בנפשי, וזה נותן אשלייה שיש לך כאב ופצע אבל אחד כזה שאתה יכול לשלוט ולפתור אותו
אבל זאת רק אשלייה, בסוף הכאב אוכל אותך מבפנים ואתה נופל עמוק, ויש לך התמכרות שהולכת איתך תמיד
פשוט אל!
ממליצה לך לא לעשות את זה
יש המון סיבות שאנשים חותכים, וכן אחת מהן להקל על הכאב הנפשי, זה לא באמת מקל אבל נותן אשלייה של הקלה- זה נותן אשלייה שעכשיו יש לך כאב פיזי שאתה יכול להתעסק בו במקום בנפשי, וזה נותן אשלייה שיש לך כאב ופצע אבל אחד כזה שאתה יכול לשלוט ולפתור אותו
אבל זאת רק אשלייה, בסוף הכאב אוכל אותך מבפנים ואתה נופל עמוק, ויש לך התמכרות שהולכת איתך תמיד
פשוט אל!
שואל השאלה:
כמו שאמרתי, הבנתם אותי לא נכון.
אני לא רוצה לחתוך את
עצמי, סתם שאלתי מתוך התעניינות
כמו שאמרתי, הבנתם אותי לא נכון.
אני לא רוצה לחתוך את
עצמי, סתם שאלתי מתוך התעניינות
באותו הנושא: