התחברות
הרשמה
אכלתי סושי בערב מחר אני הולכת לים , הבטן שלי תהיה מנופחת?
16 במאי 2020, 21:01
בטן
ים
בטן שטוחה
בגדי ים
אוכל
4 תשובות
לא
ס
סקייטר דיכאוני
חח לא
C
ChocoChan
לא, אני מאינה שזה יתעכל עד אז, לא משמינים מקצת סושי
S
Shining
חחח לא
f
fairy_
באותו הנושא:
אני הולכת לראות הופעה בערב וממש כואבת לי הבטן,מה לעשות?
אכלתי בשש בבוקר קורנפלקס עם חלב ואז נרדמתי וקמתי עכשיו(11) וכואבת לי הבטן בטירוף זה מהקורנפלקס?(לפני זה אכלתי בשבע בערב)
הגיוני שאם לא אכלתי כלום מיום שבת בערב תכאב לי הבטן בגלל זה?
זה הגיוני שמקרקרת לי הבטן עכשיו? אכלתי ערב .
אם הזמנתי סושי וקיבלתי הזמנה עם טעויות, יש למה להתקשר לסושייה אם אכלתי כבר?
אם אתמול בערב הזמנתי סושי ואני רוצה לחמם אותו מחר הוא יתקלקל עד מחר?
אם כואבת לי הבטן ואני משלשל עדיף לא לאכול סושי ?
הבטן שלי מפוצצת אכלתי פיצה היום בערב ועד עכשיו יש לי בחילה, מה עושים?
אכלתי עכשיו קוראסונים והתנפחה לי הבטן ואני הולכת עכשיו לים, מתי היא תרד בערך?
אם אני לא אוכלת כלום עד הערב, ובערב יוצאת לאכול סושי (לא מטוגן) אני ישמין מזה?
אכלתי עכשיו ואני ממש מפוצצת ובערב אני הולכת למסעדה ואני רוצה לאכול, איך להיות רעבה?