7 תשובות
אוכלים בסתר
גם אני שואלת את עצמי
את יודעת מה זה אנורקסיה בכלל? אנורקסיה זה מחלה של הנפש וגם הם אוכלים פשוט לא מראים את זה
אנונימית
זה מבוים. אני בטוחה שנותנים להם לאכול
ההפקה נותנת לכל משתתף חצי כוס אורז ביום. ככה אומרים
אני בטוחה שנותנים להם הם לא רגילים לתנאים ללא אוכל הגוף שלהם לא יעמוד בזה ואנשים שלא אכלו זה אנשים ללא כוחות פיזיים וזה לא הגיוני שהם פתאום יצנחו במשימה אני בטוחה שהם אוכלים לא סטייקים אבל אורז או משהו
מילה אחת ה פ ק ה
באותו הנושא: