8 תשובות
להפסיק לאכול ולנוח
תנוחי
פעם הבאה לא לאכול הרבה
ולשתות תה בלי סוכר שירגע. ולקחת כדור קלבטן אם יש צורך
ולשתות תה בלי סוכר שירגע. ולקחת כדור קלבטן אם יש צורך
ספורט ;)
להפיק לקחים לפעם הבאה. :)
ספאם גרוע ביי
שואל השאלה:
זה לא ספאם...
זה לא ספאם...
אנונימית
לקחת כדור וללכת לישון
באותו הנושא: