3 תשובות
כי הבנקים הם לא בניהול המדינה
זה כמו שהמדינה צבוא לעסק של אבא שלך ותגיד חו סתם ככה תביא סכום כזה מעבר למיסים שאתה משלם
זה כמו שהמדינה צבוא לעסק של אבא שלך ותגיד חו סתם ככה תביא סכום כזה מעבר למיסים שאתה משלם
שואל השאלה:
ואם הבנקים היו בניהול המדינה אז החיים שלנו היו כמו באבו דאבי?
ואם הבנקים היו בניהול המדינה אז החיים שלנו היו כמו באבו דאבי?
אנונימי
חחח מצחיק אבו דאבי
אממ לא, להם יש כסף רב רק בגלל כמות הנפט העצומה שיש להם בשטח המדינה מה שלנו אין
ואם הבנקים היו בניהול המדינה כנראה שהמצב היה גרוע יותר
אממ לא, להם יש כסף רב רק בגלל כמות הנפט העצומה שיש להם בשטח המדינה מה שלנו אין
ואם הבנקים היו בניהול המדינה כנראה שהמצב היה גרוע יותר
באותו הנושא: