7 תשובות
את מהממת
אם את צריכה לפרוק, או סתם לדבר, אני פה להכל
באמת..
אם את צריכה לפרוק, או סתם לדבר, אני פה להכל
באמת..
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
זה מדהים
זה לא נוגע בי
אמלהה ואבאלהה זה מהמם את מוכשרת
כאילו אני לא מבינה קטעי כתיבה וכאלה
אני לא אוהבת כאלה לאדעת מה אתכם
באותו הנושא: